sorry you can put the blame on me.

Jag lyckades ändå somna om inatt, bra gjort carran!
sen klev jag upp imorse duschade och gjorde mig klar. Sedan drog jag in på stan och träffade William.
Det var finalen i mjölkhävartävlingen så vi kollade på den, såg en gubbe med roligt skägg, chubbieguy och massa annat.. vi fick oss våra skratt anfall.
William slog till mig så jag gav honom en smäll med, haha.
Sen köpte vi varsin Ben and Jerrys och träffade Jonas på Donkan och åt våra glassar. GUDOMLIG var den!
Måste berätta en sak som hände sist jag var med William..

då spanade jag på några tjejer och gick rakt in i en betongbänk så jag slog knät.. haha! det gjorde så jävla ont..
det var bara det jag skulle säga..

I alla fall så ringde syster och jag drog till hörnefors med samma buss som william, vi höll på somna i bussen men det gick bra ändå.
William har bestämt att våran vänskap ska vara slut när vi går ut gymnasiet.. happ det känns ju skit bra...
Men det är väl bra att jag vet hur framtiden ser ut..
Sen i hörnefors åt jag pizza och var med go ungar.

dagen var riktigt bra!!
träffade sandra på bussen hem och åkte med fanny till mariehem.
JAG ÄR TRÖTT NU! och ska dressa om till mysiskläder och ta bort sminket sen blir det nog någon film!

william fyll gärna på om jag missat ngt?

Ska se patrik 1,5 ikväll och äta resten av min glass.. alltså Ben and jerrys är perfekt för en sån här ensam kväll, singel är great, men förhållande slår det.
äsch, jag och glassen! vi blir nog ett bra team
ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: sandra

wie, det var kul att vi träffades på bussen!:D



HAHAHHAHA FÖRÖVRIGT, gissa vem jag såg på krogenkrogen? LOL. du hade rätt!

2009-10-25 @ 09:14:22
URL: http://sandraeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0