min helg.

Jag har bestämt hur min helg ska se ut nu!!
efter skolan imorgon ska jag gå på hemmakväll och hyra The notebook! sen ska jag åka hem, duscha, göra lite läxa, och sen göra middag.. Sen ska jag tända as mycket ljus i lägenheten , ligga i soffan med massa filtar och kuddar och myskläder och CHIPS! sen ska jag se the notebook och a walk to remember! kanske hyr en till film!! eller kanske 3 filmer? ja jag får se.. det blir i alla fall film natt. Sen Lördag åka till stan och lämna tillbaka filmerna och sen får jag se vad resten av helgen har att erbjuda. Ska i alla fall träna så det blir bra..

Nu slutar vi snart.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Låter supermysigt! Akta så du inte somnar med alla ljus tända bara... ;)



Kram

2009-10-01 @ 14:46:04
URL: http://www.madeleinejohansson.se
Postat av: rebecka djerf

Låter som en hur trevlig helg som helst!! :)

2009-10-01 @ 16:25:47
URL: http://rebeckadjerf.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0