M.H

Melissa horn.. alltså ärligt! skivan var över mina förväntningar, den är perfekt! låtarna är oerhört bra.
Får rysningar av texterna.!!
jag ska göra pasta åt mig nu, och sen träna.. fattar inte att jag ska träna och powerstrike.. jag orkar inte..jag orkar inte..jag orkar inte.. jag ska!
har bett pappa hämta in min dunkjacka nu det är faktiskt IS ute!!

Sen är det DH ikväll , det ska jag se.. måste även hitta på vad jag ska skriva för reportage.
Så jobbiga uppgifter i skolan nu... menmen.

jag förstår mig inte på människor som säger att de förändras, jag trodde på dig. jag har alltid trott på dig, nu har du gjort mig besviken igen.. är det dags för mig att sluta hoppas? såna som du förändras väl aldrig..
mig får du inte tillbaks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0