människor som du och jag kommer aldrig bli lyckliga.

Äntligen helg, ligger i sängen än och bara är! hur skönt som helst är det.
har inte direkta planer på att kliva upp denna dag, kommer nog bli en ligga i sängen lördag bara.
Ska skriva klart meko och börja med psykologin, sen läsa ut twilight.

Mamma ringde nyss och hon är nog den sötaste!!!!
" hittar ingen såndär halsduk.. finns bara en som är röd"
" men jag vill inte ha röd, vill ha orange"
" ja jag vet ju det.. men jag ska leta vidare nu!!! annars så får madde leta ..."
sen hör jag bara hur hon säger till Agge " Vi letar vidare här borta...."
sen lägger hon på.
Haha, så himla rolig!

Det är ju spännnande nu om hon lyckas hitta den.. jag tror att hon tycker jag är lite omständig som inte kan ta en röd istället för orange. Men jag vill bara ha den orange färgade faktiskt.

Nu tar jag avstånd från allt som inte är bra för kroppen, lakritsen kommer jag sakna som mest.. men jag ska hålla mig ifrån den så goott som det går. Jag och ibi ska satsa nu!

Nu blir det en massa underbar musik och bara en massa obetydelse fullt tänkande..

ha en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0