Linnea tror hon är cool så hon äter lime och dricker te.

Jag är med min bästa linnea nu, vi promenixade till ica ikväll och köpte godis och cider.
Det var STÖRT roligt... linnea ville veta hur cidern luktad så hon öppnade den i butiken! jag skrattade så jävla mycket.!! vi köpte as mycket godis och har sett massa roliga program, typ scrubs och 2/5 män.
Scrubs är faktiskt det roligaste!! vi har pratat och pratat och pratat. Imorgon ska vi upp tidigt så vi ska nog traska i säng snart. Imorgon blir en toppen dag det känner jag redan på mig.

Åh jag ska få spendera hela natten med linnea, i samma säng som henne.. lycko mig!

nu ler linnea lite sexigt mot mig så nu ska jag kila iväg..

nattie

Kommentarer
Postat av: linnéa

ditt rektum!

haha, du är så jävla bra! vi ägde:)<3



idag=great, we know it!

2009-10-28 @ 14:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0