klubbtajm

Vi äter klubbor nu =)!
såna där blåa så nu blir vi ganska fina... haha!
isak bjöd mig hannele och ibi,
okej.. Hanneles gick i tusen bitar..... HAHHAHAHA

Hannele: Åh det här gjorde min dag!!
*öppnar klubbförpackningen*
klubban ramlar ihop på bordet i massa bitar.. jag och hannele ligger på bordet och skrattar jätte mycket


fan va jag tycker om mina brudar!

Bra dag faktiskt, god lunch och massa snack satt nog i lunchsalen i 2 timmar.
Ja och nu ska jag fan satsa ;) haha..
får se hur det går är lite taggad iaf

nu har vi svenska sen slutar jag
FREDAG  , partyyyyy!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: rebecka djerf

fasen så skönt att sluta! Jag har fan 3 timmar kvar....

2009-10-02 @ 12:37:12
URL: http://rebeckadjerf.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0