idol

Nu är det idol på tv, har mest chillat ikväll! läxsatan...
måste faktiskt ta tag i den vare sig jag vill eller inte..

i alla fall, så ska dem sjunga Beat it ikväll, och den låten är SÅ svår för mig att lyssna på.. kommer hugga tag i soffan. Den väcker minnen som inte är speciellt roliga.. fyfan!
jag hatar den låten för att den gör så ont att höra..

Efter idol ska jag se mera filmer på filmkameran tror jag, så himla roligt att se när man var liten! kan inte sluta skratta åt mig själv, så fruktansvärt knasig!! det är faktiskt sjukt att jag inte minns något av det där..
hur äre då om 10 år? minns jag inte den jag är idag och allt jag gått igenom? ibland hoppas jag att det är så.. men samtidigt skulle det vara jävligt tragiskt.

jaiousajms.-- jag vill ha godis, sockerskålen är nära..... snart häller jag i mig den!!! JAG VILL HA GODIS!!!!!!!!!!!!!
eller chips............ ajdiajkdams,a,s.asa.adoifjndkma,s.
så känns det nu!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu börjar idol igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0