free fallin.

Jag har migrän, trött som fan och jag har ätit skit dåligt idag.. ändå ska jag träna ikväll!!
försökte avboka passet men det gick inte.. så nu ska jag träna fast jag inte alls är i form för det..fanfanfanfanfanfan
FML!

Jag var på stan med William efter skolan idag och det var så himla roligt! william köpte jävla äckliga hamburgare.. saltgurka:(
William har klippt sig idag, jag följde med som sällskap och vi fick ett skrattanfall. fan va vi skrattade!!!
" och så ska ju verktygen rymmas, och det kan ju göra lite ont med klämorna"
gud va vi skrattade.. jag grät..
Sen drog jag hem och nu har jag ätit hur mycket som helst.. jag orkar verkligen inte träna... fan va dåligt det kommeer gå 0 % motivation...
45 min jävla träning.. fan!!
jag fryser också.....

äsch nu har jag klagat klart, jag taggar lördag och jag taggar lovet<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0