Don't let me go.

Skola igen, alltså det finns nog inga ord för hur trött jag är.....!!
Jag vill  bara hem till min varma säng och sova tusen timmar till.. jävla skit.
Vi har i alla fall psykologi nu på morgonen, sen foto och sen svenska.. men jag ORKAR faktiskt inte bry mig..
Sen ska jag hem och äta och ikväll är det body pump och Greys anatomy. Jag ska även göra klart svenskan.
Snart är det lov i alla fall bara två dagar kvar!! efter den här..
Länge sen jag taggade höstlovet så här mycket, troligtvis för att jag ska göra massa saker då..
Mamma var annars bäst igår!!!!!!
" Det är ju insidan som räknas och insidan var inte så fin?"
Hon gav mig en tankeställare.. faktiskt.

JAG VILL SOVA, jag vill verkligen bara sova....
Och jag saknar Emely!! vi måste också styra upp något för jag måste ha ett såntdär galet långt snack med henne..
måste även träffa Linnea snart.. william träffar jag på lördag och det kommer bli så jävla roligt!!!
Måste ringa honom ikväll och snacka lite tider and so on..

ja i alla fall så har jag en skit dag, bad hair day och så.. sådet är mössdag idag! eller mysdag..
har tjocktröja, halsduk och mössa på mig, har inga direkta planer på att frysa idag!!
jaja, nu ska jag chillidilla innan lektionen börjar.

ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0