det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig

Jag har mansparfym på handen..

Jag och linnea klev upp imorse gjorde oss klara och drog på stan , träffade vi Mårten. sen när vi luktade på parfymer sprutade jag en herrparfym på handen... FAIL

Vi kollade stan sen åkte linnea hem, sen gick jag och mårten gick på stan ett tag till.

Nu är jag hemma och är insatt politiken..
ser en diskussions grej på tvåan. Jag har haft för mycket Samhällskunskap..
Men nu ska jag lära mig allt, haha..

Ikväll ska jag packa inför imorgon och sen ska jag se Greys anatomy!
annars är kvällen ganska lame, kommer inte göra speciellt mycket.
Nu ska jag fortsätta följa denna intressanta diskussion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0