Alla som inte dansar

Nu är det 10 min kvar av dagen, sen är det helg!! fyfan va skönt.
Jag ska göra läxa ikväll tror jag, kommer vilja äta godis och allt annat som kan bryta ner min kropp, men icket! jag ska inte äta sånt nixpix.
Mamma är inte hemma ikväll heller, det suger... får väl se en film själv eller något.
Pappa ska låna min kamera till klubben där det ska vara partaj och jag ska sitta hemma och ja.. se tv.
JAG VILL SE DEXTER , förstå hur mycket jag vill se dexter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imorgon ska jag på stan med syster som kom från Göteborg idag, det blir awsome! får däremot inte köpa ett skit för jag ska till Övik med william den 24 och då ska jag på cubus!!
Måste betala syster för tröjan hon köpt åt mig i alla fall, men sen blir det inte att slösa! ska inte ens köpa min bibel ikväll för att jag ska spara pengar... ska läsa gamla tidningar istället.. haha tragiskt..

Imorgon ska mamma få ringa farmor, ska skriva massa frågor som hon ska få fråga imorgon..
nu är det bara 5 min kvar av lektionen, PARTY!

Ska ut och springa när jag kommer hem så det är bortgjort, min piercing jävlas med mig just nu...
inte kul.

Nu sja jag lyssna på musik och fundera lite frågor..
bye bicthäz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0