william och carran äger världen!

Alltså william Ågren och Caroline Johansson, dem lyckas faktiskt med det roligaste... jag kan inte ha tråkigt med den killen!!

Vi skulle se Betnér idag, jag skulle köpa ticets på stan, kommer dit och dem har stängt 14.00 klockan är då 14.22.
Går runt på stan och fotar och grejsar på, då kommer en gubbe och blir värsta insattt i mina bilder och börjar förklara vad han ser i dem, tar tag i mig och drar mig närmare honom och han är i extas av mina bilder... lite små läskigt men!
Sen kom äntligen en taggad men dock sjuk william in till stan, vi chillar runt och köper after eight sen går vi på station och köper varsin coca cola och sitter bara och myser och fick värsta skrattanfallen.
Sen så tänker vi att jamen nu måste ju Folkets hus vara öppet, så vi traskar dit. okej.. klockan är nu 17.30 Betnér börjar 18.00.. tillslut ska vi fråga vars nordic Aula är eftersom det är där Betnér ska vara ( HELT övertygade om att det är på folkets hus) då svara dem
" oj.. men det ligger ju på Universitetet!"
alltså hade det varit med någon annan person så hade jag gråtit typ, men nu vare med william så vi bara skrattade, vi skrattade och skrattade och skrattade tills vi inte kunde skratta mer.
Så.. ja vi såg inte Betnér och det posetiva i detta var ju att vi sparade 250 kr och får väl se Betnér på youtube istället.
Helt ärligt så vare bara så jävla roligt och tragiskt! och jag skriver om denna pinsamma händelse för jag är inte blyg för mina misstag, vi failade, vi är ägda, vi var så sjukt dåliga, men vi är fortfarande bäst och jag fick fortfarande den bästa lördagen som jag kunde ha haft!






<3

Istället blir det true blood hela kvällen, ska ta en dusch och lägga mig under täcket. AWSOME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0