When you're dreaming with a broken heart the waking up is the hardest part

Jobbigaste dagen på väldigt länge, BAJS åt helvette skit jobbigt.
Tomhet är allt jag känner.. alltså verkligen finns inga känslor bara tomhet.

Jag är så glad att jag har så fina vänner i alla fall, ni är guld.

Nu har vi slutat och jag ska vara med Emely efter skolan, var tusen år sedan vi bara satt på kafé och pratade tills vi inte hade mer att säga varandra. Det ska vi i alla fall göra nu!
Hon skulle sluta 2, men nu har hon någon svenska grej 10 över två så jag får väl vänta till tre kanske, det är värt väntan!
Ikväll vill jag inte göra något, absolut ingenting.. blir väl idol och sen sova. Behöver verkligen sova även fast jag inte riktigt kan sova speciellt bra.. men man måste väl försöka..

Igår var det minnesstund för Niclas det var så GALET fint och så himla himla himla jobbigt..
jag är glad att jag hade linnea och william vid min sida, annars hade jag aldrig klarat det..
jag hade inte greppat händelsen än.. igår gjorde jag det. Därför är jag bara i bitar nu..
Niclas var en så jävla fin person och jag har så fina minnen med den människan. Jag hoppas att du har det bra där du är nu.
Pain throws your heart to the ground
Love turns the whole thing around
No it won't all go the way
It should
But I know the heart of life is good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0