watch my disease

Jag tror att jag börjar bli sjuk.. känner mig alldeles konstig, och jag låg och vilade i min soffa idag när jag kom hem, somnade på en gång.. blev dock väckt typ 10 gånger.. typiskt? när man inte vill att folk ska höra av sig så passar alla på att göra det. Jag har i all fall lite migrän , kan knappt hålla ögonen öppna och är helt slut i kroppen och har ont i öronen.. ska bara se Greys och sen blir det sova! måste verkligen vila och sova.. imorgon ska jag verkligen ta tag i allt som måste göras. Ska verkligen försöka träna om jag nu inte blir sjuk.
Mamma trodde något hade hänt då jag inte var vanliga lyckliga Caroline som är så taggad på allt.. jag känner mig inte som mig själv idag riktigt...

nu ska jag se klart greys sen krypa i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0