twilight

Träningen gick bra bra, eller mina knän ville dö.. men annars gick det bra!
Nu är jag hur trött som helst, verkligen hur trött som helst! och det är en så jäkla skön känsla.
nu håller jag på att skriva psykologin och sen ska jag se halv åtta hos mig, sen ska jag nog se Twilight innan jag ska sova. Den är så himla underbar!
imorgon är det praktik igen, ska möta Ibi på vasaplan och vi ska gå tillsammans till kommunen, sen ska jag dricka choklad!! sen ska vi jobba på kampanjen tänkte vi och lite på praktikarbetet.

På torsdag ska jag ta äckelsprutan... kommer typ gråta. Jag är jätte rädd för sprutor så..
lite kul, jag ÄLSKAR att pierca mig men hatar sprutor.. men det är tanken på att dem sputar in massa skit i mig.. usch. Det är även redovisning på APUN på torsdag, sen är vi lediga på Fredag! HALLELUJAH.
ska nog dra en mysdag då, typ ta en lång dusch sen ligga i myskläder i soffan och dricka te, se en massa filmer och bara ta det lugnt. Det lät faktiskt jäkligt bra! lär ju inte orka så mycket efter den där jäkla sprutan..

Nu ska jag fortsätta på min psykologi och lyssna på Mr jackson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0