to late to apologize

Bra dag idag! sjukt efterlängtat.
Psykologin var intressant, fotolektionen var awsome vilket ni ser bevis på nedanför och svenskan.. ja låt oss säga att den var rogivande.. läsa en 40 sidors pjäs, vi vart så jävla less på varandras röster..!!!

Sen drog jag på stan och prövade finklänningen, ska beställa när mamma kommer hem, lämnade in mina skor så nu är dem fixade så jag kan äntligeeeen använda dem igen!  träffade Linnea och Mille och KRILLE!!!
fan va glad jag blev av att se honom, det var så länge sen! vi kollade runt ett tag och pratade en massa.
Dock blev jag grymt nerstämd när han påminde mig om att han ska åka till usa ett år... DET KÄNNS INTE KUL...

Ja  i alla fall bra dag som sagt var! måste säga att jag hatar alla äckliga människor som åker buss och sätter sig bredvid en, FLYTTA I ALLA FALL DITT ARSLE NÄR ANDRA SKA AV?
och dem som stinker rök så bussen blir sönder gasad, jag gillar det inte. jag avskyr det.

Nu ska jag äta en tidig middag och sen blri det för ovanlighetensskull en datorfri kväll, ska hinna med att träna, läsa Samhällskunskap och se greys. Så nu ska jag ta tag i dettta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0