This is it

okej, här kommer ett jätte långt inlägg.

Först och främst så vill jag säga att saknar jag hörnefors för alla lärare är så jävla bra där!
Klev upp 5.15 imorse och jag orkar inte säga något alls om det!! intervjua barn på alla skolor är inte min grej bara!!
Vi var i hörnefors och sen på haga, sen drog vi hem!

Sen när jag kom hem så ducschade jag och fixade till mig drog tillbaks till stan igen. Satt ett tag på bibblan innan William kom dit, vi satt där ett tag men insåg snabbt att tystnaden inte riktigt funkade. William hade fått ett uppdrag av Alex som han tänkte genomföra. Så vi köpte en penna och en trocadero..
Sen gick vi på Mcdonalds och satt där. Vi skulle äta burgers så william gick fram och besällde 5 st. 3 till han och dos for me. Sen drog william för han skulle köpa läsk, så jag satt där och väntade. Sen ropade dem " 5 CHEESSEEEEEEEEEEE!!!!!!" jag gick dit och vid disken stod 2 gangster killar, när jag tog brickan med dem 5 burgarna så tittar dem på varandra och sen på mig, nejmen det var inte pinsamt alls ! gick tillbaka till mitt bord och garvade tills william kom tillbaka och jag fick dela med mig av det som hänt.
Sen åt vi våra burgare, och plötsligt märker william något.
Vi hade ju beställt 5 STYCKEN och sen säger william
" vänta nu... du har ätit en, jag har ätit 3, då borde det bara finnas en kvar.... varför finns det då 2 kvar?!?  JO FÖR ATT VI FICK 6 STYCKEN OCH INTE 5!!!"
då tittar jag på william på ett askul sätt och typ drar upp mitt ansikte och gör världens face och säger " MHM"
och sen skrattade william as mycket och gjorde min facepose 10000 gånger tills han beslöt sig för att jag skulle filma det, så då filmade jag det och vi skrattade ännu mer. Sen så begav vi oss till SF och köpte biljetter till "This is it" och sen satte vi oss på station och nu kommer en jävligt magisk sak... jag börjar berätta för william om min besatthet av True blood, och alexander skarsgård och allt, sen tar william upp min handled och BITER den! hahaa helt sjukt vare, och då vart jag asglad och började typ hoppa upp och ner, william beslutar sig för att även nu filma sig själv när han härmar mina skutt..
Sen ska vi bege oss därifrån när jag slår upp mitt nagelband, de börjar blöda såklart och jag blir asglad och typ " william du som är vampyr sug upp blodet nurå?!" sen stoppar jag mitt finger i min mun och suger bort blodet. Sen trycker jag fram mer blod och viftar fingret framför william.. då tar han tag i fingret och suger bort blodet..
HELT SJUKT!!! det värsta var att när jag tog bort blodet så kändes det inget, när han tog bort det kändes det som att någon hällt sjukt stark sprit i sårat, det sved och dunkade och gjorde så jäääääääääääävla ont! han är typ en vampyr och nu har han hett gift i mitt sår så jag kommer frätas bort..
Sen gick vi på Sf och såg filmen, det var jag william och en kvinna som såg den, jag och william hade varsin soffa och hon satt i mitten av salongen helt själv,  jag och william låg i sofforna vi ställde oss upp och dansade, skrattade så jag började gråta, grät för en annan sak, william var asrolig..
Det var den bästa gången jag sett på bio

william sa till mig typ 4 gånger att filmen var magisk, allt jag kan göra är att nicka och hålla med. DEN VAR SÅ JÄVLA BRA! magisk är verkligen rätt ord, den var bra rakt igenom, även fast jag inte var the biggest fan av honom så har jag ju hört låtar och sådär, blev jävligt berörd av filmen! och alla riktiga fansen.. seriöst vilken show det hade varit om den hade genomförts HELT SJUKT, och han är ett geni!! ett musikaliskt geni och han dansar som en gud. Helt sjukt!!!
den får HÖGT betyg!!!

Sen utförde william sitt uppdrag, gör en lång historia kort, han skickade flaskpost!
det finns ganska fina filmer på oss från ikväll som han lägger ut i sin videoblogg sen

http://kisseochcousincat.blogspot.com/

Tack william för en superdag+kväll!!
du är bäst.

jag fick min klänning från HM idag, den är så  jävla fin!! bra dag förutom praktiken
ja juste jag klev upp 5..
ska se ett avsnitt av true blood.. juste drömde att skarsgård var min pojkvän, bästa drömmen någonsin!!
ja jag ska se ett avsnitt iaf och sen sova!

THIS IS IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0