Tell me when you hear my heart stop, you’re the only who knows tell me when you hear my silence

vissa saker ska man bara utesluta på en gång, det hatar jag. Helst när man inte kan sluta tänka på den.
Jag får en klump i magen när jag tänker på att jag måste utesluta det.. att jag måste släppa det innan det börjar göra för ont. Vissa saker borde man få kontrollera, vissa saker borde inte ha oskrivna regler som man måste följa.
Jag vågar inte göra samma misstag igen, vet inte om jag orkar det.. vet inte hur mycket man klarar av?
Jag ska nog låta det försvinna, sluta tänka på det och glömma det hela. Det känns skit, men samtidigt så står den oskrivna regeln i vägen och jag antar att jag inte vet om jag borde trotsa den.
det är som det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0