slow dancing in a burning room

Underbar helg, har snott mammas dator nu bara för i brist på annat.

Har sett en massa tv ikväll och pluggat! hittat en ny mc dreamy, ska drömma om honom inatt tänkte jag.. linnea jag säger bara Cole rädda mig och då vet du vem min honney är
mamma håller med mig fullt ut, föresten har jag och mamma haft asroligt i helgen!!! imorgon blir det ny tapet i rummet och en massa liam och liv mys! JAG TÅL INTE FIL OCH CHIPS!
jag tål verkligen inte sourcream onion chips.. why?
för att det är mjölllllllllllk i dem och fil är ju mjölk med... så igår hade jag ont i magen för chipsen och idag för fil..så jag ska sluta äta mjölk och dricka den...

annars  så ska jag bara chilla med en viss Mayer resten av kvällen, ska snart sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0