N

Idag ska jag och linnea till olycksplatsen och tända ljus!
Det är så himla tragiskt med allt och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera allt..
jag stänger in det mesta för jag tror det är enklast för mig..
jag saknar Niclas enormt mycket och han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!

jag stannar upp
med tårarna rinner
jag vänder tillbaks för att torka mina kinder
allt runtomkring bara försvinner
jag blickar tillbaks
men vill inte ha det som minnen
riktiga vänner man vet att dom stannar
men efter tiden som har gått
så blir ingenting detsamma
tårar blir nätter iställer för sömn
jag vill vakna upp men det är ingen dröm
så mycket man förlorar
och så lite man vunnit
men vart finns tiden nu
den som försvunnit
jag vill säga förlåt men orden kommer inte fram
Jag önskar du visste hur mycket du betydde.

Kommentarer
Postat av: rebecka

det är jättefint. Det är värt att fara dit. Man kan ta till sig saker bättre efter det..

Finns här för dig!

2009-11-04 @ 15:23:40
URL: http://asisawit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0