Looking for some hot stuff.

Igår lämnade jag datorn i skolan, vilket var jättteee härligt! var ute med hundarna och umgicks med min mamma som förövrigt är världens bästa!! sen pratade jag med William och Emely i telefonen vilket var väldigt trevligt!!
Sen gick jag och la mig tidigt så det var skööönt. vi har engelska nu och sedan en 45 min lektion kvar! shitt va skönt.
i Helgen ska jag också lämna datorn så om det är något ni vill har jag ju mobilen..haha
Ska i alla fall tapetsera mitt rum i helgen, plugga och träna. Det känns faktiskt som att det kommer bli en bra helg, ikväll ska jag nog mörda min mage med lite varmchoklad.

Annars så är rix fm mitt nya morgonmåste, när jag åker buss till skolan lyssnar jag alltid på det! imorse pratade dem om tantra yoga.. ! haha älskarom.

nu ska jag göra klart engelskan sen LUNCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0