look at my hair it's glowing.

jag ska snabb blogga!

Dagen har varit helt okej, Ibi bjöd på GODASTE chokladisarna shit va goda dem var!!!!! sen så har vi hållt på mer projektet som alltid..
äckliglunch och sådär.

Efter skolan gick jag på stan med Johanniiie!!

JUSTE!!! igår var johanna så jävla rolig!!!
vi skulle hämta mitt paraply så jag sa
" jag har ett bamseparaply"
sen när vi var på väg in mot stan så tittade johanna på mig med besviken blick och sa
" du sa ju att du hade ett Bamse paraply?"
jag bara tittade på henne som att hon var världens retard.....
mitt paraply var vitt med någon ful grön text.
Sen började jag asgarva!!!!!!!!!
hon trodde att jag menade bamse världens starkaste björn bamse, men jag menade
bamse som i stort! det var så jävla roligt och vi skrattade typ 10 minuter.. haha.

ja i alla fall så gick vi på stan idag och kollade runt. Hon köpte godis och jag smakade.. mummmmms!!
vi taggar New moon på fredag!!!!!!!!!!!!!! helvette så bra det kommer bli, nu blev jag pirrig.
träffade Robin som kaxade lite så jag blev tvungen att visa vart skåpet ska stå och petade honom i magen, jag vet inte om jag fick ut så mycket makt av det men...

JAG HAR FORTFARANDE TANDVÄRK, uppsväld i munnen och jätte ont. Bajs.. 
nu ska jag duscha och sedan lägga mig i min underbara säng! jag älskar mitt rum nu!! det är så jävla fint och mysigt och nästa helg far jag på ikea och då ska jag köpa en massa mer till rummet WONDERBART!
hoppas ni har en bra kvälL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0