I hope you´re happy now.

Det var så galet fint vid olycksplatsen alla ljus och allt.. det var så jävla jobbigt och jag är så glad att jag hade linnea där vid min sida, bästalinnea.

Som ni ser så har jag börjat blogga nu igen, lite smått iallafall.. får se hur mycket det blir framöver..

JAG HAR BOKAT BILJETTER TILL NEW MOON NU! jag och johanna taggar till!! först var det slut med tickets men nu kom det nya så nu blir det premiären, herre min gud... alltså jag taggar så jävla mycket!!!!!!!!!!!!! shitibritt.
Det kommer vara obeskrivligt underbart faktiskt....

Skulle egentligen träna ikväll men det var inställt... SÅ DRYGT var sjukt taggad på att shaka ass till afromusik.. jaja.
får ta en promenix med voovisarna istället ska ta en varm dusch och dricka te så det blir mysigt.

JAG KAN INTE TA UT PENGAR PÅ MITT KORT...... har bytt bank och jag får unte ut pengar =) GREAT

nu har jag inget mer att säga..

jo juste träffade Emely idag efter 3 veckor, shit va härligt det var !!!! taggar fredag!!!!



I´m gonna make it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0