But just one night couldn't be so wrong you make me want to lose control

Jag kör med lite nattbloggning!

Idag har jag varit ute och gjort fotoläxan som vi har, eller en uppgift egentligen, men jag gjorde den inte i onsdags. Så jag gjorde den idag istället, blev riktigt bra bilder faktiskt!
Sen har duschade jag och gjorde mig klar, sen fick vi gäster och dem var här hela kvällen så.
Imorgon ska vi till syster, ska sova sjukt länge imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dagens låt är Mando diao - Gloria , första gången jag hörde den var den så jävla dålig! andra gången föll jag för den. Den är awsome!
jag var så jävla taggad på att se scrubs ikväll, det är såntdär lyckopiller! man kan inte annat än skratta, älskar scrubs! men såklart gick inga avsnitt DEPPPPPP..
Men imorgon är det onetreehill och gossipgirl.<3
JAG VILL SE DEXTER, herregud... jag vill se dexter..

jaja, jag har inte så mycket mer att säga, jag ska snart krypa ner i min stora underbara säng och drömma om någon grekisk gud som rövar bort mig och ber mig stanna i hans paradis... inte mig emot! han ska ha såntdär långt hår och vara manlig!



Här har vi min grekiska gud fabio.

Nattie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0