Walking In Memphis

sitter i skolan och lyssnar på Calle som är med i rix fm, han spelade och sjöng nyss walking in memphis och han krossar ju i den låten ! så jävla bra.
Allvarligt så spelar det ingen roll vem som vinner, för första gången känner jag mig neutral i Idol dem är grymma båda två! och Calles dialekt är så jävla underbar!!!!!!

Jag sitter som sagt var i skolan igen.. har haft 2 underbara praktik veckor och nu är dem slut.. fuck.
träffade Bella på bussen idag och det var aslänge sen jag träffade henne, vi har iallafall bestämt att vi ska ses snart och hitta på något, det kommer bli topppen.

I alla fall har vi projekt hela dagen och sen idrott, badminton så det taggar jag! sen ikväll ska jag träna afro och core. Somnade jäääääääääävligt sent igår, så jag är svintrött idag men det ska bli härligt att få träffa klassen igen.

Snart jullov, shit va jag taggar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kommer bli toppen.
Måste träffa William innan han åker iväg.. bajs va jag kommer sakna honom.
(..och så blev carro 5 år igen och hamnade i kiss och bajs åldern)

Jag ska nog köpa Julklappar snart någon dag så jag får det bortgjort, sen fyller mamma år snart och då måste jag köpa henne något, någon som har en idé på bra present?

nu ska jag chilla med Brallan tills my ladies kommer.

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0