usch för morgondagen.

Nu är helgen snart slut, skit säger jag! jag vill ha läääääängre helg.
har i alla fall varit en bra helg! var på Hanneles dansuppvisning idag, hon var jätttte bra.
när jag kom hem beslutade jag mig för att ta bort all lame musik som jag har på mp3n, typ " I love you and i miss you, come back to me" så jävla trött på sån musik! så bort med den.
Skönt att få lite ny musik oxå. Nu har jag tagg musik, haha.
Ska se Gossip girl och one tree hill snart, och sen ska jag på tenton och träna en timme, vilket kommer bli skönt.

Nu diskuterar jag Greys anatomy med mamma, eller okej jag pratar om hur vissa seirer tappat stinget men inte greys inte, mamma säger mest " mhm, jaha, jaja, ja okej", så jag kan inte precis kalla det diskussion..

Nu ska jag se GG och OTH sen ska jag traska iväg till gymmet och bygga lite musler.
BEACH 10 som sagt var ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0