trött.

nu är jag trött och hungrig och trött.
Imorgon blir det vårdcentralen och jag kommer nog vara världens äckligaste bitch att ha och göra mer, dem ska få veta att dem lever!

så jävulskt lesss.....

I alla fall så vare en ganska lugn dag, köpte en ny maskara när jag var på stan med hannele så den får jag pröva imorgon , och  på idrotten hade vi " par" badminton, jag, johanna filip och alex. Det var faktiskt kul! hahha.

ikväll ska mamma klippa mig och jag ska göra psykologi, ingen träning. Blir imorgon istället.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Helt ärligt! De är de godaste godisarna som finns!

Hoppas att dagen blir bättre nu mot kvällen! (:

2009-12-14 @ 19:01:55
URL: http://asisawit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0