trött och saknar min william

träningen gick bra, och nu är jag skiiitaah trött..
pratar med william över datorn, alltså som skype fast msn.. om ni fattar.
William lyssnar på ngn jäkla låt nu och kommenterar den då och då.. haha!
Jag saknar honom men får i alla fall träffa honom imorgon!
morgondagen ser ut såhär:

  • Först sovmorgon!!
  • julavslutning
  • Gå på stan och fika med brudarna i klassen
  • Träffa bästa
  • Ge honom hans julklapp
  • Åka hem
  • äta tacos
  • MYSA
Vet inte vad jag ska göra på kvällen, men det ser jag ju! är inte på så mycket mer än myshumör. så det lär bli det.
Nu är jag astrött, så jag ska prata klart med William sen sova.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0