too lost in you.

skön dag, alla tjejerna var på kommunen idag och vi bara pratade och skrattade! hur bra dag som helst.
Efteråt gick jag på stan med Johanna, vi kollade runt i affärer. Sen gick jag på torget och möts av en brandman som kommer och springer från sidan och säger "carro!!" jag håller typ på svimma för jag blir så rädd! men då vare Krille som har praktik hos brandkåren! shit så rädd jag blev haha..
så vi stannar iaf och pratar och dricker glögg! sedan beger vi oss vidare och kikar i affärer. Sen drog vi hem och nu har jag varit ute med dogsen och ätit. Nu ska jag snart bege mig till tenton och träna, sen blire ugly betty när jag kommer hem. Nu ska jag i alla fall byta om sen börjar promenera.
Ha en bra kväll.
Imorgon blir det att träffa William!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0