This is it, this time i know it's the real thing.

Dagen började med att jag bad till gudarna att det kunde vara lördag istället för Fredag så jag slapp kliva upp.. kom i alla fall upp och duschade, såg ingenting när jag duschade för jag var så trött..
gjorde mig klar och fick typ springa till bussen och det blev som det brukar bli,fick stå och vänta länge..

Såg julavslutningen med Hannele och dem var bra som alltid!
dansade och spelade musik, rektorns tal var verkligen speciellt..men ändå asbra tillslut.
Sen fikade vi med klassen eller okej.. dem som var i skolan. Det var inte så många men.
Det var i alla fall gott och jag lyckades inte knäcka någon pepparkaka i 4 delar.. det sög.
Sen gick vi ner på stan och William mötte upp oss.. jag älskar den killen så grymt mycket!!
vi bytte julklappar och började gå in mot stan, när vi kommit över övergångsstället känner jag hur william slår till mig i ryggen. Jag fattar ingenting, vänder mig om och där står william med en sked i handen och slår mig igen.. då börjar jag springa lite och han springer efter och slår mig hela tiden med skeden.. jag skrattar och håller på att ramla in i rutor och ut i vägen. Alla i bilarna titar på oss och skrattar.. haha tror jag det! William facade ju sönder också... haha det var så jäääääääääävla roligt! gud va jag skrattade.
Sen så puttade william mig och hannele, och då försökte hannele putta william men det gick inte så bra.. haha gumman<3

Sen så blev det inte fika med tjejerna i klassen så jag frågade William om han ville umgås med mig, och så blev det.. Hannele skulle åka hem med sin mamma så hon följde med på wayne´s ett tag. Jag och william köpte varsin chai latte. Sen satt vi där och pratade och pratade och pratade, sen åkte hannele hem och vi satt kvar och pratade och pratade och skrattade och skrattade och vi William tog av sig sin mössa och såg lite.. rolig ut.
Sen så gick vi på stan, jag köpte en julklapp till hannele och vi kikade runt.

Sen så bestämde vi att vi skulle gå tillbaks på waynes och chilla..
när vi satt där fick william damp med skeden och slog mig överallt, mina lår blev dödade.. sen då jävlar!!!
då slog william mig 3 gånger så hårt på min hand med skeden och sen slog han bara så jag är uppsväld och har blåmärke, jag försökte att nypa sönder hans bröst, slå honom, nypa honom, men den jäkeln är inte att leka med... han är galen och bäst!

Sen åkte jag hem och tog en dusch och sen gjorde jag tacos till middag, jag äger! det tog typ en timme att skära alla jäkla grönsaker.. haha

Nu har jag ätit as mycket och är mätttttttttttttttt.
Nu är det dags för fredagsmys och robert gustavsson.
Sen ska jag titta på min älskling hela kvällen, snyggaste som finns är han!


NU ÄR DET JULLOV! <3


Älsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0