shout it out loud

STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT!
helvette så bra människan är på att sjunga, och så jävla snygg..
nu har jag stora krav på min nästa man.. han ska ha skinnjacka och kunna sjunga höga toner.. hehe.
Stod iallafall längst fram med alla småäckelbrudar den äckligaste av dem var hon som stod bakom mig och trodde att om hon petade på mig tillräckligt länge skulle jag akta mig, vart såjävla less ville bara säga " fuck you äckel" men jag putade bara tillbaka istället..

I alla fall så var han så jävla bra på att sjunga, jag dog..
Sen så vare trängsel till skivsingering och jag är världens fjortis idag, jag medger det! men jag fick en kram av honom och jag ville typ avlida då... helvettttttttttttte så snygg människan är! i wan't him badly.

detta skit år avslutades så jävla bra, den här dagen var perfekt och jag är glad att jag kramade honom annars hade jag bara ångrat mig sen.

Det lär komma någon bild sen, nu ska jag lyssna en massa på erikponken.
Jag tagggar till hans andra album kommer ut och snart får jag Calles album, AWSOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0