P&L

Nu har vi redovisat, it's done. Så galet skönt!

Iallafall gick SH provet asbra! jag är nöjjjjjjjjd.
mackor till lunch så jag är jätte hungrig nu, helt slut finns ingen energi kvar.
Sen så ska Melissa horn till P&L, taggar jag? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
helt sjukt, hennes låtar har varit som terapi för mig, helt sjukt underbart det ska bli att få se henne!
Så jag har fått bra nyheter idag! hoppade runt av lycka när jag fick smset om p&l.
Ikväll ska jag ta en dusch och lägga mig i sängen, se tvserier och plugga psykologi. Hinner inte på träningen så jag ska vila istället! men det kan behövas.
Imorgon är det lucia och SOVMORGON! sen william!
taggaa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0