Pain throws your heart to the ground

Jag klarar inte av all den smärtan ditt försvinnande lämnat bakom sig, jag klarar inte av tanken på att du är borta.
Det värker i hålet, det känns tomt.
kom tillbaka nu, alla är lurade nu.. men nu vill vi att du ska komma tillbaka och le ditt underbara leende.
Kom tillbaka och gör allt bra..  kom tillbaka så hålet i mitt hjärta försvinner.
Jag önskar jag kunde dra dig ur bilen innan det hände, jag önskar att du aldrig satt dig där, jag önskar att det fanns ett sätt att få dig tillbaka. Det gör för ont.. alldeles för ont.
Att acceptera är en del av det hela, men jag vill inte acceptera.. jag vill inte stå där och säga högt " niclas är död" det finns inte i min värld.. du var en alldeles för viktig person för att bara försvinna.. du var inte klar med att ge oss kärlek och glädje.

Det gör för ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0