Helg.

Mysig dag idag! jag ville aldrig gå och lägga mig igår dock.. ville bara vara vaken! men tillslut så blev jag tvingad så då la jag mig.
Sen idag klev jag upp och duschade, och prövade 120 olika tröjor.. Magnus tyckte att det var väldigt ondögit av mig och att jag borde lägga fram kläder på kvällen istället.. men jag känner mig själv, skulle ändå sluta med att jag prövade 120 olika tröjor ändå.
Kom till vasaplan och träffade Hannele, vi gick till skolan och det var lucia. Älskar lucia det är så mysigt, på midgård är dem så duktiga och allt. Det var super mys.
Jag är så glad att min älskling satt med mig, världens finaste älskling! höll om mig sen och det var helt underbart. <3
gladaste på jorden är jag för att jag har dig!!!

Dagen var hel mys, låg på bänkarna på Engelskan för jag var klar med det man skulle göra. Lunchen idag var jäkligt god, och det är förvånande. Den vilda mannens mat brukar inte vara så delikat, men den här ägde!

Nu har vi en lektion kvar och den är kort. Sen ska jag på stan med Hannele och sen träffa min andra hälft.
Sen är det dags för fredagsmys!


Kommentarer
Postat av: rebecka

ÅH, jag tror alltid att det är du när jag ser den där bilden och bara kollar snabbt!

2009-12-11 @ 12:22:16
URL: http://asisawit.blogg.se/
Postat av: din

ååh.. älskling! saknar dig! så härligt att hålla om dig idag! :*

2009-12-11 @ 19:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0