christmas by the phone.

Ledig idag som sagt var, borde sova nu! utnyttja min sovmorgon.. bra att jag då inte kan sova..
jag har fortfarande ont i armen men har inte feber eller något sånt.. skönt.
Idag ska jag nog inte ha mysdag, jag ska ut och fota tror jag.. har en uppgift i skolan så.. sämst
Sen ska jag ta en dusch och dra in på stan och träffa Hannele, vi ska se New moon imorgon så vi ska hämta ut biljetterna. Ja jag ska se den igen!! jag taggar så sjukt mkt!

Jag har ätit frukost nu och ska försöka somna om snart. behöver sova lite till! det bästa som finns är att slå igång massa musik och bara somna om igen, massa fin musik som väcker minnen.
Ikväll ska jag ligga i soffan och se tv och kanske en massa serier, har en hel som jag inte sett än.

nu ska jag lägga mig och blunda ett tag och se om sömnen hälsar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0