09

Sen kommer en mer utförlig version av 09 men nu hade jag tråkigt så..


Året
Hur har året nollnio varit för dig? - Det har varit ett ganska dåligt år.
Bättre än förra året?  - Nej det tycker jag inte.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Sommaren!
Har du flyttat under år nollnio? - Nix!

Har du hittat en ny låt som du älskar? - flera stycken!
Isåfall vilken? - Bland annat Higher - Erik
Har du druckit alkohol? - nix
Har du kysst en främling? - Nae.

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - Den har funnits stundvis.
Har du varit kär? - Ja det har jag
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Bad romance

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej!
Har någon i din släkt avlidit? - Inte än.. men året är inte slut..
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nej
Varit i slagsmål? - naeee

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja det har jag
Isåfall vad? - pass
Har du skämt ut dig? - Ett antal gånger ja
Har du ljugit för en vän? - Ja
Har du varit ute en hel natt? - nej det tror jag inte
Har du blivit tagen av polisen?  - nae
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja det har jag
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Yes

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? midgård
Har någon varit elak mot dig i skolan? - typ
Hatar du ngn på din skola? - ja! eller ogillar
Har du gjort ngt framsteg? -  Ja absolut
Haft alla rätt på ett prov? - nae

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? -  Ja det har jag!
Har du förlorat en vän? -  Ja det har jag..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Faktiskt!!
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Ja.
Har du ljugit för en bästavän? - Ja det har kanske hänt..
Har du haft en relation med en vän? - haha nej
Har du många killkompisar? - Ett par stycken

 

Nu ska jag slå in williams julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0